Texte Maghiara

Va propunem mai multe variante de texte in maghiara.

Model 1: _____________  és _____________  Örömmel értesítjük Önt és kedves családját, hogy örök űséget sküszünk egymásnak, ezért szeretettel várjuk 2012. október 30-án 16 órakorSzigetszentmiklóson a Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében tartandó esküvőnkre. Ezt követően szívesen látjuk Önöket az ünnepi vacsorán, mely Lakihegyen a Lacházi fogadóban lesz megtartva.

Model 2: _____________  és _____________  Úgy döntöttünk, hogy még szebbé varázsoljuk egymás életét, s e nemes napon, 2009. június 14-én házasságot kötünk. Szeretnénk, ha Ön és kedves családja osztozna velünk a nap örömeiben, izgalmaiban és megtisztelne jelenlétével 16 órakora kiskunlacházi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében majd 16 órakor a református templomban tartandó esküvőnkön és az azt követő vacsorán. Vendégvárás: 13 órától _____________  .

Model 3: ______________ és _______________ Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját 2009. któber  3-án 16 órakora szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében és 17 órakor a katolikus templomban tartandó esküvőnkre. Ezt követően szívesen látjuk az ünnepi vacsorán.

Model 4: Când ne-am cunoscut noi? Nu mai are importanta…Care noi? Asta da, e important _______________și _______________ . Și mai important e, însă, faptul că … ne căsătorim Sâmbătă, _____________, la Biserica __________, ora 15:30, Cât despre petrecere, nu mai puțin importantă, nu va spunem decât locul: _____________  și ora ________.  Restul… surpriza… deja stiti prea multe! Vă așteptăm cu drag!

Model 5: ______________ és ______________ Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját, legyenek velünk életünk legszebb napján, 2009. október 12-én 15 órakor a halásztelki Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében és 16 órától a szigetszentmiklósi református templomban tartandó esküvőnkön, és az azt követő ünnepi vacsorán a putnoki Közösségi házban.

Model 6: ______________ és ______________ Ezúton szeretnénk tudatni, hogy az Úr 2009. éve május szent havának 20. napján frigyre lépünk Polgári esküvő kezdete: 15 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében. Templomi ceremónia kezdete: 16 órakor a református templomban. Szeretnénk, ha ezen a számunkra oly fontos eseményen velünk lennének. A szertartások után szívesen várjuk az ünnepi vacsorára.

♥ Model 7: ______________ és ______________ Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk vadházasságunknak és 2009. május 14-től már hivatalos formában is összetartozunk. Kedves rokonaink és barátaink társaságában szeretnénk ezt megünnepelni, ezért mindenkit szeretettel várunk a kiskunlacházi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében 15 órakor, és a református templomban 16 órakor kezdődő ceremóniákra és az azt követő ünnepi vacsorára. Vendégvárás: 12 órától Kiskunlacháza, Dömsödi út 38. (Lakodalmas ház)

♥ Model 8: ______________ és neje ______________ és neje Sok szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját, hogy legyen velünk gyermekeink ________ és ________egybekelésének legszebb perceiben 2009. szeptember 26-án 16 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, majd a református templomban tartandó esküvőjükön. Ezt követően szívesen látjuk Önöket az ünnepi vacsorán.

♥ Model 9: ____________ és ____________ Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk vadházasságunknak és 2009. szeptember 12-től már hivatalos formában is összetartozunk. Ezúton meghívunk - csatolt részeiddel együtt - hogy szem- és fültanúja légy 16 órakor a polgári (Szigetszentmiklós, Polgármesteri Hivatal), majd 17 órakor az egyházi esketésnek a katolikus templomban. Ezt követően féktelen mulatozásba kezdünk az Autó Grill étteremben. A megjelenés kötelező! (Ezért táviratcím nincs. Addig is elérhetsz minket telefonszámunkon: ____________)

♥ Model 10: ____________  és ____________ Még néhány nap... és 2009. július 17-én örök hűséget esküszünk egymásnak. E számunkra oly fontos esemény boldog pillanatait szeretnénk megosztani rokonainkkal és barátainkkal, ezért sok szeretettel várjuk Önt és kedves családját 13 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében tartandó esküvőnkre, valamint az azt követő ünnepi vacsorára.

♥ Model 11: ____________ és ____________ Hódolva a hagyományoknak  és eleget téve az előzetes várakozásnak 2009. május 14-én 17 órakor összeházasodunk a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében. Ebből az alkalomból szeretettel meghívunk esküvőnkre és az azt követő ünnepi vacsorára.

♥ Model 12: Imigyen hozzuk tudomásodra Te szívünknek kedves ember, hogy életünk történelmi fordulóponthoz érkezvén legénység és leányság feladatik és sorsunk örök időre összeköttetik. A ceremónia évezredünk _________évének _________havában, annak _________napján, délidő után _________órával a Pécsi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, egy _________minutával később a _________templomban megrendeztetik. Invitációnkat elfogadván famíliáddal együtt, ezen ünnepélyes pillanatok szemtanúja lehetsz, majd a hajnalig tartó táncos vigasságon velünk együtt ünnepelhetsz.

♥ Model 13: _____________ és _____________ Tudjuk, hogy sok férfit és nőt taszítunk ezzel a kétségbeesésbe, de úgy döntöttünk, hogy összeházasodunk. E jeles esemény 2009. augusztus 28-án 17 órakor lesz a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, majd a római katolikus templomban. Szeretettel várunk Benneteket az esküvőre, és az azt követő vacsorára!

♥ Model 14: _____________  és _____________ Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk az “ én sose adom be a derekamat “ című fejezetnek és 2009. augusztus 17-én önként és dalolva összeházasodunk. Ezúton meghívunk - csatolt részeiddel együtt, hogy szem- és fültanúi legyetek annak, hogy 15 órakor a szigethalmi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében majd a szigetszentmiklósi katolikus templomban örök hűséget fogadunk egymásnak. Azt követően féktelen mulatozásba kezdünk.

♥ Model 15: Ezen cédula mindenkori birtoklója szívéjjel értesíttetik, hogy egyrészről Henrietta mint gyűrűs menyasszony másrészről Tamás mint boldog vőlegény 2009. június havának 13. napján a déli harangozás után négy órával (16 óra) Szigetszentmiklóson fellelhető Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, majd ezt követően a református templomban megtartják frigyüket és a  házasság szent kötelékét választják. Ezen iromány olvasója ezennel feljogosíttatik a fennkölt ceremóniákon való részvételre, amely célból kéretik ünnepi gúnyáját felöltve, s szívét lelkét díszbe öltöztetve a fent nevezett helyen és időben tiszteletét tenni, majd a mulatságon részt venni.

♥ Model 16: Egyben kellünk? Egybekelünk! Gyere velünk, ünnepelünk : A ___-i Polgármesteri Hivatal házasságkötő termébe A templomba menetelünk : 2016 június 4-én 11-re a Ligeti Református templomba Eztán pedig ebédelünk: Ugyanaznap a törökbálinti görög étteremben 13h –tól

♥ Model 17: _______________ és _______________ Örömmel tudatjuk, hogy az előzetes várakozásoknak eleget téve szerelmünket hivatalos formában is megerősítjük. Szeretettel várunk Benneteket a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében 2009. szeptember 28-án 16 órakor tartandó esküvőnkre. Ezt követően szívesen látunk Titeket az ünnepi vacsorán.

♥ Model 18: _______________ és _______________ úr Örömmel tudatjuk, hogy az Úr 2009. évének 9. havában a 28. napon a szigetszenmiklósi Polgármesteri Hivatal díszes termében 16 órakor, majd a református templomában 17 órakor kimondjuk a boldogító igent. Szeretnénk, ha velünk lennétek ezen a szép napon, hogy szem és fül tanúi lehessetek e világraszóló eseménynek. Jó szokáshoz híven a szertartás után fergeteges mulatozásba kezdünk melyen szintén számítunk Rátok.

♥ Model 19: ____________ és ____________ Úgy döntöttünk hogy még szebbé varázsoljuk egymás életét s e nemes napon 2009. augusztus 28-án házasságot kötünk. Szeretnénk, ha Ön és kedves családja is velünk lenne és osztozna örömünkben. Szeretettel várjuk 15 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal eskető termében, majd a református templomban tartandó esküvőnkre majd az ezt követő ünnepi vacsorára.

♥ Model 20: _____________ és _____________ Kedves Családunk és Barátaink! Szeretettel meghívunk hogy velünk örüljetek, mikor 2009. július 25-én, 15 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, majd 16 órakor a katolikus templomban végleg összekötjük életünket. Közös életünk első óráit töltsétek velünk a Lakodalmas Házban egy vacsorával egybekötött mulatozáson.

♥ Model 21: Az összeesküvés alapos gyanúja miatt Gere Ibolya és Szabó Gábor ügyében a címzetteket a  Szigetszentmiklós Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében 2009. június 27-én 14 órakor  kitűzött vallomásukra tanúként megidézem. Figyelmeztetjük a címzetteket, hogy ha az idézés ellenére nem jelennek meg és ezt alapos okkal nem mentik ki, vagy engedély nélkül távoznak, illetve önhibájukból olyan állapotban jelennek meg, hogy nem tudnak mélyen hallgatni, akkor a családjuk elővezetését rendeljük el. Ha a határnapot kívülálló okok miatt mulasztják el, a határnaptól számított 8 napon belül részvét, rajongói vagy kárörvendő levél postázására kötelezzük a címzetteket. Amennyiben az idézettek éhen maradnak, elviszik az összeesküvők szerencséjét. Ezt a kockázatot mi nem vállalván utasítjuk az idézetteket a feltálalt étkek maradéktalan elfogyasztására!

♥ Model 22: Az Úr 2009. évének 8. havában a 28. napon napnyugta előtt, amikor az óra elüti a 16 órát, Szigetszentmiklóson a Polgármesteri Hivatal díszes termében, valamint a 17 órai harangszóra a református templomban tartandó mennyegzőjükre, és az azt követő ünnepi vacsorára Szabó Veronika kisasszony és Horn Zoltán úr sok szeretettel meghívja Önt és Tisztelt háza népét.

♥ Model 23: Szabó József és neje, Kovács László és neje Örömmel  értesítjük Önöket, hogy gyermekeink Krisztina és Ágoston házasságot kötnek. Ezúton szeretnénk meghívni Önt és kedves családját 2009. szeptember 26-án 16 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében tartandó esküvőre. és az azt követő vacsorára. Vendégvárás 14 órától a ... étteremben.

♥ Model 24: Kedves Családunk és Barátaink! Örömmel értesítünk, hogy összetartozásunk és közös jövőnk jegyében, egy várhatóan meleg nyári délutánon, 2006. augusztus 9-én összeházasodunk. Örülnénk, ha ezen a napon együtt élnénk át a ceremónia megható és az ünnepi vacsora szórakoztató pillanatait. Szeretettel várunk a Római parton található Csónakház Étterem különtermében megrendezésre kerülő polgári esküvőnkre és az azt követő vacsorára.

♥ Model 25: Miután meggyőződtünk, hogy nekünk együtt a legjobb, a sikeres folytatás érdekében 2007. November 8-án házasságra lépünk. A polgári esküvő 14 órakor a Angyalföldi Művelődési Házban, a templomi szertartás a Béke téri Római Katolikus Templomban lesz. Reméljük velünk osztozol e nap örömeiben és megtisztelsz minket jelenléteddel mind két ceremónián és az azt követő ünnepi vacsorán.

♥ Model 26: Ezen cédula mindenkori birtoklója szívéllyel értesíttetik, hogy egyrészről Szabó Gerda mint gyűrűs menyasszony másrészről Vatek Krisztián mint boldog vőlegény 2006. Május havának 24. napján a déli harangozás után nyolcadfél órával (17.00) az Altábornagy utca.2. szám alatt fellelhető Kápolnában, megtartják frigyüket és a házasság szent kötelékét választják. Ezen iromány olvasója ezennel feljogosíttatik a fennkölt ceremónián való részvételre, amely célból kéretik ünnepi gúnyáját felöltve, s szívét lelkét díszbe öltöztetve a fent nevezett helyen és időben tiszteletét tenni, majd a mulatságon részt venni.

♥ Model 27: „ Hiszem, hogy egymást szeretve, egymást megértve, könnyebb lesz élni, s bármi sors állna is elénkbe, a boldogságot el fogjuk érni. ” Ady Endre

♥ Model 28: Minden kedves Barát és Rokon! Kérünk Titeket, ne vegyétek zokon, ágynemű, törölköző, étkészlet ... nálunk már teljes a készlet. De, hogy a malacpersely hízzon, inkább a násznép adakozzon! Amit ajándékba szánnátok, borítékban a perselybe dobjátok. Megígérjük nem vész kárba, előbb-utóbb befektetjük egy kisebb családfába. Előre is köszönjük a segítséget, esküvőnkre szeretettel várunk Téged.

♥ Model 29: Tudjuk, hogy sok férfit és nőt taszítunk ezzel a kétségbeesésbe, de úgy döntöttünk, hogy összeházasodunk. E jeles esemény 2006. augusztus 24-én 17.00 órakor lesz a kisbéri Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, majd a római katolikus templomban. Szeretettel várunk Benneteket az esküvőre, és az azt követő vacsorára!

♥ Model 30: Zita sokáig kereste párját, de most úgy tűnik nem árul petrezselymet többé! András komoly ígéretet tett, hogy egy életen át párja lesz. Hogy ezt mindenki megtudja hetedhét országra szóló vigasságot rendezünk. A szertartás azI.kerületi házasságkötő teremben a várban zajlik, majd közvetlenül utána az Alabárdos étterem oldalát rúgjuk ki mulatozás közben. Szeretettel várunk Benneteket (hely), (időpont).

♥ Model 31: A király legkisebb leányának Borbálának kezét Bence lovag nyerte el. Kézfogójukra a násznép messze földről hivatalos. György tiszteletes napok óta gyakorolja az imákat a szolganép pedig feni a késeket. Az ökörsütéshez a kertben sátrakat állíttattak, és akár száz hordót is csapra vernek a jeles napon. Ezúton invitálunk hetedíziglen, hogy szem- és fültanúja legyetek annak, hogy az úr 2006 évének július havának 4-ik napján sötétedéskor (16. Órakor) a Zsámbéki Polgármesteri Hivatal Házasságköto Termében, majd a Görög Katolikus Templomban örök hűséget fogadunk egymásnak. Azt követően kezdődhet a hét napig tartó vigasság!

♥ Model 32: Sokáig gondolkoztunk rajta, hogy mi legyen a meghívó szövege. Pedig olyan egyszerű. Egymásra találtunk és magunkra leltünk. Szeretjük egymást. Jó együtt. Ezt szeretnénk Veled megünnepelni 2006. szeptmber 9-én 17.30-tól a Barabás Villában (XII. Városmajor u. 44.).  A hivatalos ceremóniát vacsora követi, utána pedig buli. Várunk szeretettel!

♥ Model 33: Eddig Vadházasok voltuk, de már szelídek leszünk / Éppen ezért téged tanúnak megidézünk. Gyere a Templomba szombaton 17 órára, Osztozz örömünkbe, utána ünnepi vacsoránkban. Ennek a napja 2011……hónap…napján Nem bánod meg, ha ott leszel meglásd.

♥ Model 34:  Ha megkérded mit kérünk erre azt feleljük Tedd a borítékba mit nekünk szántál, Hajlék lesz belőle, kedves,meleg fészek, Tégláira írom, nektek köszönhetem. S ha már meglesz ez a kicsi otthon, Gyertek látni, s ünnepelni, lesz ott elég jó bór.

♥ Model 35:  Most már tudjuk, csak együtt, szép az élet, Ha nem hiszitek gyertek s nézzétek meg, Egybe kelünk ha tetszik, ha nem Lesz ott zene-bona, dínom -dánom Jöjjenek el és lássák, hogy mennyire imádom, Ihatnak – ehetnek, de ne feledjék a pénzt Mit nekünk szántak borítékba tegyék.

♥ Model 36:  Kedves Barát és Rokon! Eljött a nap, amit annyira vártunk, Kéz a kézben az oltárig meg sem állunk. Elmondjuk egymásnak, amit eddig is tudtunk, ezzel megpecsételjük további sorsunk. A nagy izgalomra együnk-igyunk egyet,  sok szeretettel várunk Benneteket 2009. június 6-án 17 órakor a kübekházi Abigél Panzióban tartandó esküvőnkre. A ceremóniát követő fergeteges mulatozáson is számítunk részvételetekre! "Kérünk Titeket, hogy ne vegyétek zokon! De hogy ne halmozódjon öt edénykészlet, ennek elkerülése végett amit ajándékba szánnátok, inkább borítékban kezünkbe adjátok! Ígérjük, hogy nem vész majd kárba, előbb utóbb befektetjük egy kisbabába.

♥ Model 37: Kedves Családunk és Barátaink! Szeretettel meghívunk, hogy velünk örüljetek, mikor 2011 __________ órakor a __________ Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében, majd a Református Templomban végleg összekötjük életünket. Közös Életünk első óráit töltsétek velünk a ……..ben egy vacsorával egybekötött mulatozáson.

♥ Model 38: Itt van eljött a nagy nap, amikor szív a szívnek hűséget fogad. Legyenek hát tanúi ezen eseménynek, s jelenlétükkel tiszteljenek meg bennünket. Szeretettel várjuk Önt és Kedves Családját 2015 _______ órakor a _______ ban tartandó esküvőnkre majd az azt követő ünnepi vacsorára.

♥ Model 39: Szeretettel meghívunk Titeket, hogy velünk örüljetek, mikor 2015 _______ órakor a _______  ban végleg összekötjük életünket. Közös életünk első óráit töltsétek velünk egy vacsorával egybekötött mulatozáson.

♥ Model 40: Ugy döntöttünk, hogy még szebbé varázsoljuk egymás életét, s e nemes napon __________-én házasságot kötünk. Szeretnénk, ha Ön és kedves családja osztozna velünk a nap örömeiben, izgalmaiban és megtisztelne jelenlétével _____ órakor a székesfehérvári Polgármesteri Hivatal Házasságkötő Termében majd ______ órakor a Bazilikában tartandó esküvőnkön (és az azt követő vacsorán.)

♥ Model 41: Örömmel tudatjuk, hogy megtaláltuk az igazit. Kedves rokonaink és barátaink társaságában szeretnénk megünnepelni a Nagy Napot, amelyen összekötjük életünket. Ezért szeretettel meghívunk családoddal együtt 2011. augusztus 5-én tartandó esküvőnkre és az azt követő vacsorára.

♥ Model 42: Vadházasságunk megszelídítése érdekében úgy döntöttünk, hogy 2015 _______-én örök hűséget fogadunk egymásnak. Elhatározásunkra a hivatali pecsétet _______ órakor _______ben, Isten áldását pedig … órakor a _______ ban kérjük. Reméljük osztozol örömünkben, és részt veszel ezen ünnepi rendezvényeken.

♥ Model 43: Amit eddig csak suttogtak, most valóság lesz, 2011___________-án összeházasodunk. Szeretettel várjuk Önt és kedves családját a…………templomban, és az azt követő vacsorán.

♥ Model 44: Kedves Családunk és Barátaink! Örömmel értesítünk, hogy összetartozásunk és közös jövőnk jegyében, egy várhatóan meleg nyári délutánon, 2015. ___________-én összeházasodunk. Örülnénk, ha ezen a napon együtt élnénk át a ceremónia megható és az ünnepi vacsora szórakoztató pillanatait. Szeretettel várunk a ___________ben megrendezésre kerülő polgári esküvőnkre és az azt követő vacsorára.

♥ Model 46: Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk az "én sose adom be a derekamat " című fejezetnek, és 2015 __________-én önként és dalolva összeházasodunk. Ezúton meghívunk - csatolt részeiddel együtt, hogy szem- és fültanúi legyetek annak, hogy ….. órakor a __________ ben, majd __________ Templomban örök hűséget fogadunk egymásnak. Azt követően féktelen mulatozásba kezdünk.

♥ Model 47: Ezen cédula mindenkori birtoklója szívéjjel értesítetik, hogy egyrészről __________, mint gyűrűs menyasszony másrészről __________, mint boldog vőlegény 2016 ________ havának ________ napján a déli harangozás után nyolcadfél órával (17.00) az _______ alatt fellelhető _______ ban, megtartják frigyüket és a házasság szent kötelékét választják. Ezen iromány olvasója ezennel feljogosíttatik a fennkölt ceremónián való részvételre, amely célból kéretik ünnepi gúnyáját felöltve, s szívét-lelkét díszbe öltöztetve a fent nevezett helyen és időben tiszteletét tenni, majd a mulatságon részt venni.

♥ Model 48: Amit eddig csak suttogtak, most valóság lesz, 2016. _________-án összeházasodunk. Szeretettel várjuk Önt és kedves családját a _________ ba 15 órára.

♥ Model 49: Aki már hallotta, de nem hitte el, aki már tudja, de nem jegyezte fel, és aki még nem is hallotta: mindenki vésse be a naptárjába! Szeretettel meghívunk _________ és _________ Esküvőjére, amelyet 2011. április 28-án 16 órakor tartunk az _________ ban. Szívesen látunk továbbá az esti mulatságon, amelyet 17 órától tartunk a _________ étteremben.

♥ Model 50: Bár megkomolyodásunk ténye, sokatok számára megkérdőjelezhető, nemrégiben elszántuk magunkat, hogy a nagy nyilvánosság előtt teszünk tanúbizonyságot ennek ellenkezőjéről. Ezért szeretnénk, ha mindenki, aki nekünk fontos, velünk együtt ünnepelne 20_________-án az _________ ban tartandó esküvőnkön. Cím: _________ A kétkedő megjegyzéseket, könnyeket, részvét

0,00 RON
în stoc
Cod
9TU

Model 1: _____________  és _____________  Örömmel értesítjük Önt és kedves családját, hogy örök űséget sküszünk egymásnak, ezért szeretettel várjuk 2012. október 30-án 16 órakor Szigetszentmiklóson a Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében tartandó esküvőnkre. Ezt követően szívesen látjuk Önöket az ünnepi vacsorán, mely Lakihegyen a Lacházi fogadóban lesz megtartva.

Model 2: _____________  és _____________  Úgy döntöttünk, hogy még szebbé varázsoljuk egymás életét, s e nemes napon, 2009. június 14-én házasságot kötünk. Szeretnénk, ha Ön és kedves családja osztozna velünk a nap örömeiben, izgalmaiban és megtisztelne jelenlétével 16 órakor a kiskunlacházi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében majd 16 órakor a református templomban tartandó esküvőnkön és az azt követő vacsorán. Vendégvárás: 13 órától _____________  .

Model 3: ______________ és _______________ Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját 2009. któber  3-án 16 órakor a szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében és 17 órakor a katolikus templomban tartandó esküvőnkre. Ezt követően szívesen látjuk az ünnepi vacsorán.

♥ Model 21: Az összeesküvés alapos gyanúja miatt Gere Ibolya és Szabó Gábor  ügyében a címzetteket a  Szigetszentmiklós Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében 2009. június 27-én 14 órakor  kitűzött vallomásukra tanúként megidézem. Figyelmeztetjük a címzetteket, hogy ha az idézés ellenére nem jelennek meg és ezt alapos okkal nem mentik ki, vagy engedély nélkül távoznak, illetve önhibájukból olyan állapotban jelennek meg, hogy nem tudnak mélyen hallgatni, akkor a családjuk elővezetését rendeljük el. Ha a határnapot kívülálló okok miatt mulasztják el, a határnaptól számított 8 napon belül részvét, rajongói vagy kárörvendő levél postázására kötelezzük a címzetteket. Amennyiben az idézettek éhen maradnak, elviszik az összeesküvők szerencséjét. Ezt a kockázatot mi nem vállalván utasítjuk az idézetteket a feltálalt étkek maradéktalan elfogyasztására!